quinta-feira, 2 de abril de 2015

Debi Adams - Fun with Alphabets

Hello everyone! It's good to be back with you all. Hope you have been creating whether it be in scrapbooking or paper crafting!  I've been busy flying to different cities in the United States and having the time of my life. The best part is that I have been inspired by the countless shops and venues I've frequented. From the small mom and pop establishments to the Alameda Flea Market in the San Francisco area of California, i have seen art everywhere! Some of that influence is evident in the two projects I'm bringing to you today. Both cards use Spellbinders Alphabet Set. They are quick and simple and are indicative of the new "makers" movement here in the states. Makers are a group of young people, ages 21 to 35, who are embracing art, but in its simplest form. Everything is handmade. So here is my approach to that style.  

Olá a todos! É bom estar de volta. Espero que continuem a elaborar qualquer coisa de scrapbooking ou trabalhos com papel! Tenho estado ocupada a voar entre diferentes cidades dos Estados Unidos e a passar os melhores tempos da minha vida. A melhor parte é que eu tenho sido inspirada pelas inúmeras lojas e locais que frequento. Desde os pequenos negócios familiares à Alamenda da Feira da Ladra na área de São Francisco na Califórnia, tenho visto arte em toda parte! Alguma dessa influência é patente nos dois projetos que partilho hoje com vocês. Em ambos os cartões utilizei o Alphabet Set da Spellbinders. Estes cartões são rápidos e simples de elaborar e são a tendência do movimento dos novos "criadores" aqui nos Estados Unidos. Estes novos "criadores" são um grupo de jovens, com idades entre 21 e 35 anos , que estão a abraçar a arte, mas na sua forma mais simples. É tudo feito à mão. Assim aqui fica a minha abordagem a esse estilo. 

           

            

Enjoy! 
Debi

Divirtam-se! 

Um comentário: